Sklep elektryczny :
Ligeroo/GniazdkaPanasonic
sklep: 24h/7
realizacje: pon-pt 10.00-16.00
ul. Promienista 92/9
60-178 Poznań
kom. 662-252-003
email: sklep@ligeroo.pl
46071906 |
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
http://www.ligeroo.pl
Zamówienia za pośrednictwem serwisu Allegro przy użyciu loginu „Ligeroo” są realizowane przez firmę Ligeroo Internetowy Sklep Elektrotechniczny Dawid Śledziński
Regulamin sklepu internetowego
§ 1
Postanowienia ogólne
1. Niniejszy regulamin określa ogólne warunki sprzedaży, prowadzonej przez Dawid Śledziński, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Ligeroo Internetowy Sklep Elektrotechniczny Dawid Śledziński, adres głównego miejsca wykonywania działalności: ul. Dziewińska 46, 60 – 178 Poznań, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP: 781 164 02 05, REGON: 301243698, adres poczty elektronicznej: sklep@ligeroo.pl lub obsluga@ligeroo.pl numer telefonu: (61) 670 37 24 lub 662 252 003
2. Dane sprzedawcy:
Adres korespondencyjny (biuro, sprzedaż, obsługa reklamacji):
Ligeroo Internetowy Sklep Elektrotechniczny
Dawid Śledziński
ul. Dziewińska 46, 60 – 178 Poznań
Poczta elektroniczna: sklep@ligeroo.pl lub obsluga@ligeroo.pl
Kontakt telefoniczny: (61) 670 37 24 lub 662 252 003 (opłata wg stawki operatora)
3. Terminologia i skróty użyte w regulaminie:
§ 2
Zamówienia
1. Zamówienia za pośrednictwem platformy Allegro można składać siedem dni w tygodniu, dwadzieścia cztery godziny na dobę.
2. W ramach opisu danego produktu, Sprzedawca informuje o:
3. Po zawarciu umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi warunki zawartej umowy sprzedaży, przesyłając je na adres e-mail Klienta.
4. W celu udokumentowania sprzedaży, Sprzedawca wystawia paragon lub fakturę VAT, które są dostarczane do Klienta wraz z towarem.
§ 3
Sposoby i terminy płatności za towar
1. Sprzedawca udostępnia do wyboru następujące formy płatności:
2. Płatność przelewem prosimy uregulować na podany poniżej rachunek bankowy Sprzedawcy:
mBank – numer konta: 74 1140 2004 0000 3002 6546 7273
WBK – numer konta: 43 1090 1476 0000 0001 2191 9885
3. W przypadku wybrania płatności przelewem, płatność za zakupiony towar wraz z kosztami dostawy należy uregulować w terminie do 3 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży. W przypadku płatności za pobraniem, płatność za zakupiony towar wraz z kosztami dostawy należy uregulować w momencie doręczenia przesyłki i opłaceniu wymaganej kwoty do rąk kuriera.
4. W przypadku odbioru osobistego towar można odebrać w siedzibie firmy przy ul. Dziewińska 46, 60 – 178 Poznań, od poniedziałku do piątku w godzinach od 13: 00 do 16: 00 oraz w sobotę po wcześniejszym umówieniu terminu odbioru towaru.
§ 4
Terminy, koszty i sposoby dostawy
1. Sprzedawca dostarcza towar w terminie do 10 dni, chyba, że w opisie danego produktu wskazano krótszy termin dostawy. Termin dostawy oblicza się w następujący sposób:
2. Dostarczenie towaru do Klienta jest odpłatne. Koszt dostawy jest każdorazowo podany w opisie danej transakcji w zakładce „Dostawa i płatność”.
3. Sprzedawca realizuje dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Dostawa jest realizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej KEX. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby dostawy towaru:
§ 5
Procedura rozpatrywania reklamacji
1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Konsumenta z tytułu prawa do rękojmi za wadę fizyczną i prawną określony jest ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.
2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć towar bez wad. Odpowiedzialność, w tym zakresie regulują przepisy określone w art. 556 oraz 556_1- 556_3 Kodeksu cywilnego. Jeżeli sprzedany towar ma wadę, Klient może:
3. Reklamację z tytułu rękojmi można złożyć pisemnie na adres Sprzedawcy: Ligeroo Internetowy Sklep Elektrotechniczny Dawid Śledziński, ul. Dziewińska 46, 60 – 178 Poznań, a także w formie elektronicznej na adres: sklep@ligeroo.pl lub telefonicznie pod numerem: 662 252 003.
4. W celu ułatwienia procedury reklamacyjnej prosimy o podanie w zgłoszeniu reklamacyjnym następujących informacji:
5. Sprzedawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji w terminie czternastu dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli kupujący będący Konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
6. Towar w stosunku, do którego ujawniła się wada należy dostarczyć na adres: Ligeroo Internetowy Sklep Elektrotechniczny Dawid Śledziński, ul. Dziewińska 46, 60 – 178 Poznań.
7. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi.
8. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady, jednak w przypadku zakupu towarów przez Konsumenta, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu, o którym §5 pkt 7. W tym terminie Klient może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady towaru. Jeżeli Klient zażądał wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.
§ 6
Gwarancja
Towary dostępne w Sklepie internetowym objęte są gwarancją. Informacja o udzielonej gwarancji jak i czas trwania gwarancji znajduje się w opisie danego produktu. Warunki gwarancji określa karta gwarancyjna, którą Sprzedawca wydaje wraz z towarem. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta, jakie wynikają z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
§ 7
Prawo odstąpienia od umowy
1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w § 7 pkt 7. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy, można złożyć w formie elektronicznej na adres: sklep@ligeroo.pl lub pisemnie na adres: Internetowy Sklep Elektrotechniczny Dawid Śledziński, ul. Dziewińska 46, 60 – 178 Poznań.
2. Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy przy pomocy wzoru formularza odstąpienia od umowy stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu. Skorzystanie z powyższego formularza stanowi ułatwienie dla Konsumenta jednak nie jest obowiązkowe. W przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, Sprzedawca potwierdza otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy za pośrednictwem poczty elektronicznej.
3. Bieg terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie internetowym. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze towar od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
6. Konsument ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy, lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy chyba, że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy: Internetowy Sklep Elektrotechniczny Dawid Śledziński, ul. Dziewińska 46, 60 – 178 Poznań.
7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
§ 8
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
1. Konsument może skorzystać z następujących pozasądowych instytucji zajmujących się rozpatrywaniem reklamacji i dochodzeniem roszczeń:
2. Konsument może również złożyć skargę za pośrednictwem platformy ODR (online dispute resolution) dostępnej pod adresem elektronicznym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Europejska platforma ODR stanowi jeden wspólny punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców, umożliwiający pozasądowe rozstrzyganie sporów dotyczących zobowiązań umownych, wynikających z zawartej internetowej umowy sprzedaży i / lub zawartej internetowej umowy o świadczenie usług.
§ 9
Ochrona danych osobowych
1. Administratorem Danych Osobowych zbieranych za pośrednictwem platformy Allegro jest Sprzedawca. Sprzedawca otrzymuje dane osobowe Klientów od Grupy Allegro.
2. Sprzedawca przetwarza następujące dane osobowe Klienta niezbędne do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany lub rozwiązania stosunku prawnego między nimi: imię i nazwisko, adres e-mail, telefon, ulica, numer domu / lokalu, kod pocztowy, miasto, województwo. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne. W przypadku nie podania danych osobowych, które są niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży, spowoduje to brak możliwości zawarcia umowy sprzedaży.
3. Sprzedawca przekazuje dane osobowe Klientów w zakresie niezbędnym dla realizacji dostawy towaru firmie kurierskiej.
4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich poprawiania, modyfikowania, oraz prawo do ich usunięcia. Dostęp do treści swoich danych osobowych możliwy jest po zalogowaniu się do posiadanego Konta w serwisie Allegro a także na podstawie żądania, jakie Klient przesyła za pośrednictwem poczty e-mail na adres: sklep@ligeroo.pl lub pisemnie na adres: Internetowy Sklep Elektrotechniczny Dawid Śledziński, ul. Dziewińska 46, 60 – 178 Poznań.
§ 10
Postanowienia końcowe
1. Umowa sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
2. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Konsumentami zostaną poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego.
3. Informacje związane z funkcjonowaniem platformy Allegro dostępne są regulaminie Allegro pod adresem http://allegro.pl/country_pages/1/0/user_agreement.php
4. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 4 marzec 2016 roku.
Załącznik nr 1
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
– Adresat: Internetowy Sklep Elektrotechniczny Dawid Śledziński, ul. Dziewińska 46, 60 – 178 Poznań, adres e-mail: sklep@ligeroo.pl numer telefonu: 662 252 003
– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*) /o świadczenie następującej usługi(*)
– Data zawarcia umowy(*) /odbioru(*)
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
– Adres konsumenta(-ów)
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko, jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data