Sklep elektryczny :
Ligeroo/GniazdkaPanasonic
sklep: 24h/7
realizacje: pon-pt 10.00-16.00
ul. Promienista 92/9
60-178 Poznań
kom. 662-252-003
email: sklep@ligeroo.pl
46071906 |
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
http://www.ligeroo.pl
Regulamin Sklepu Internetowego
§ 1
Postanowienia ogólne
1. Niniejszy regulamin określa zasady i szczegółowe warunki świadczenia usług drogą elektroniczną przez Sklep internetowy dostępny pod adresem elektronicznym http://www.ligeroo.pl, który prowadzony jest przez firmę Ligeroo Internetowy Sklep Elektrotechniczny Dawid Śledziński wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, adres głównego miejsca wykonywania działalności: ul. Dziewińska 46, 60 – 178 Poznań, numer NIP: 781 164 02 05 numer REGON: 301243698, adres poczty elektronicznej: sklep@ligeroo.pl lub obsluga@ligeroo.pl numery telefonów: (61) 670 37 24 lub 662 252 003
Adres korespondencyjny (biuro, sprzedaż, obsługa reklamacji):
Ligeroo
Dawid Śledziński
ul. Dziewińska 46, 60 – 178 Poznań
Poczta elektroniczna: sklep@ligeroo.pl lub obsluga@ligeroo.pl
Kontakt telefoniczny: (61) 670 37 24 lub 662 252 003 (opłata wg stawki operatora)
§ 2
Definicje pojęć użytych w regulaminie:
§ 3
1. Usługodawca świadczy usługi drogą elektroniczną zgodnie z zasadami i warunkami określonymi w niniejszym regulaminie. Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie za pośrednictwem strony Sklepu internetowego, w formie umożliwiającej jego pozyskanie, odtworzenie i utrwalenie regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Usługobiorca. Pobranie regulaminu w formacie PDF wymaga posiadania oprogramowania obsługującego pliki PDF – program można pobrać ze strony internetowej http://get.adobe.com/pl/reader
2. Usługodawca świadczy za pośrednictwem Sklepu internetowego następujące usługi:
3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie znajdą przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego, w szczególności: ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 nr 144 poz. 1204), ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. nr 16, poz. 93 z późn. zm.), ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 nr 131, poz. 883 z późn. zm.) oraz inne właściwe przepisy.
§ 4
Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną
1. Usługodawca świadczy usługi drogą elektroniczną za pośrednictwem Sklepu internetowego 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Warunkiem korzystania z usług Sklepu internetowego jest:
2. W przypadku korespondencji otrzymywanej za pośrednictwem poczty elektronicznej niezbędne jest posiadanie aktywnego konta poczty e-mail, natomiast w przypadku załączników dostarczanych wraz z pocztą, programu obsługującego pliki danego typu w szczególności: pdf, doc, docx, jpg.
3. Usługobiorca zobowiązany jest korzystać ze Sklepu internetowego, zgodnie z jego przeznaczeniem i powinien powstrzymywać się od dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
4. Usługodawca zwraca szczególną uwagę, iż korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiąże się z zagrożeniem po stronie Usługobiorcy, jako użytkownika korzystającego z sieci Internet. Aby uniknąć zagrożeń w związku z korzystaniem z sieci Internet, Klient powinien stosować odpowiednie oprogramowanie w szczególności posiadać zainstalowany program antywirusowy stale aktualizowany a także programy chroniące urządzenie użytkownika przed nieautoryzowanym dostępem osób trzecich.
5. Usługodawca wykorzystuje do świadczenia usług drogą elektroniczną mechanizm plików Cookies. Stosowane pliki Cookies pozwalają rozpoznać urządzenie Usługobiorcy i dostosować stronę Sklepu do jego indywidualnych ustawień. Pliki Cookies zawierają najczęściej nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Usługodawca wykorzystuje dwa rodzaje plików Cookies, Cookies sesyjne oraz Cookies trwałe. Pliki sesyjne to tymczasowe pliki, które pozostają na urządzeniu końcowym Usługobiorcy do czasu wylogowania ze Sklepu lub wyłączenia przeglądarki internetowej. Pliki stałe pozostają na urządzeniu Usługobiorcy przez czas określony wewnątrz plików Cookies lub do momentu, kiedy Usługobiorca sam je usunie. Mechanizm działania plików „Cookies” można w każdym czasie wyłączyć dokonując zmiany ustawień w przeglądarce internetowej, jednak wyłączenie plików „Cookies” może uniemożliwić prawidłowe korzystanie ze strony Sklepu internetowego. Szczegółowe informacje na temat możliwości i sposobów obsługi plików „Cookies” dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej, z której korzysta Usługobiorca.
§ 5
Warunki zawarcia i rozwiązania umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną polegającej na prowadzeniu Konta
1. Umowa o świadczenie usługi drogą elektroniczną polegająca na prowadzeniu Konta wymaga dokonania rejestracji i wypełnienia Formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie Sklepu internetowego.
2. Aby założyć Konto należy kliknąć na zakładkę „Rejestracja”, jaka dostępna jest na stronie Sklepu. W Formularzu rejestracji należy podać login, hasło, imię i nazwisko, firma, ulica i numer domu, kod pocztowy, miejscowość, telefon, e-mail, kod partnera. Po wprowadzeniu wymaganych danych należy kliknąć na ikonę „Rejestruj”. Na stronie Sklepu pojawia się informacja, iż Konto zostało utworzone.
3. Umowa o świadczenie usługi drogą elektroniczną polegająca na prowadzeniu Konta, zostaje zawarta na czas nieoznaczony. Usługa w przedmiocie prowadzenia Konta świadczona jest nieodpłatnie.
4. Umowę o świadczenie usługi drogą elektroniczną polegającą na prowadzeniu Konta może wypowiedzieć zarówno Usługobiorca jak i Usługodawca. Wypowiedzenie następuje poprzez złożenie oświadczenia woli o wypowiedzeniu, przy czym:
5. Umowa wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu.
§ 6
Zamówienia
1. Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje o towarach podane na stronach Sklepu internetowego, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
2. Ceny produktów wskazanych na stronie Sklepu internetowego podane są w złotych polskich i są cenami brutto – zawierają podatki, w tym podatek od towarów i usług (VAT). Ceny nie zawierają kosztów dostawy. Koszt dostawy zależny jest od sposobu dostawy towaru. Wybór sposobu dostawy dokonywany jest w trakcie składania zamówienia. O łącznej cenie wraz z podatkami za towar jak również o kosztach dostawy oraz innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Konsument jest informowany podczas składania zamówienia a także w chwili wyrażenia przez Konsumenta woli związania się umową sprzedaży.
3. W celu złożenia zamówienia, należy wybrać produkt, który zamierzamy nabyć i potwierdzić wybór klikając na ikonę „Kup teraz”. Następnie wyświetla się zawartość koszyka, w którym możemy dowolnie zarządzać jego zawartością w szczególności możemy zwiększyć lub zmniejszyć ilość wybranego asortymentu. W tym miejscu mamy również możliwość aktywowania kodu rabatowego.
4. Następnie dokonujemy wyboru formy wysyłki towaru, zaznaczając jedną z dostępnych opcji. W okienku „Uwagi dotyczące zamówienia” możemy wpisać treść wiadomości dla Sprzedawcy. W kolejnym kroku określamy sposób złożenia zamówienia. Do wyboru mamy następujące opcje:
5. W przypadku składania zamówienia za pośrednictwem Formularza zamówienia, system prosi nas o podanie danych, jakie są niezbędne dla realizacji zamówienia (dostawa towaru), czyli imię i nazwisko, firma, ulica i numer domu, kod pocztowy, miejscowość, telefon, e-mail. Następnie zostaje wyświetlone podsumowanie zamówienia z możliwością modyfikacji poszczególnych elementów zamówienia. W celu złożenia zamówienia klikamy na ikonę „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
6. Sprzedawca potwierdza otrzymanie zamówienia. Potwierdzenie otrzymania i przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę (zawierające wyszczególnienie wszystkich istotnych składników zamówienia) następuje poprzez przesłanie składającemu zamówienie wiadomości e-mail. Z chwilą otrzymania powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta umowa sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą. Potwierdzenie, udostępnienie, utrwalenie oraz zabezpieczenie treści zawartej umowy sprzedaży następuje poprzez przesłanie Klientowi wiadomości e-mail zawierającej potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży wraz ze specyfikacją zamówienia oraz załącznikami w formacie PDF w postaci niniejszego regulaminu, wzoru formularza odstąpienia od umowy.
7. W celu udokumentowania sprzedaży, Sprzedawca wystawia paragon lub fakturę VAT, które są dostarczane do Klienta wraz z towarem.
§ 7
Warunki płatności za towar
1. Sprzedawca udostępnia do wyboru następujące formy płatności:
2. Dostępne rachunki bankowe Sprzedawcy:
mBank – numer konta: 74 1140 2004 0000 3002 6546 7273
2. W przypadku płatności przelewem, płatność należy uregulować w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży. W przypadku płatności „pobranie pocztowe”, płatność następuje w momencie doręczenia przesyłki z towarem i opłaceniu wymaganej kwoty do rąk kuriera.
3. W przypadku odbioru osobistego towar można odebrać w siedzibie firmy przy ul. Dziewińska 46, 60 – 178 Poznań, od poniedziałku do piątku w godzinach od 13: 00 do 16: 00 oraz w sobotę po wcześniejszym umówieniu terminu odbioru towaru.
§ 8
Sposoby, terminy i koszty dostawy
1. Dostawa zamówionych towarów odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej KEX. Sprzedawca realizuje dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Sprzedawca dostarcza towar w terminie do 10 dni, chyba, że w opisie danego produktu wskazano krótszy termin dostawy. Termin dostawy oblicza się w następujący sposób:
3. Dostarczenie towaru do Klienta jest odpłatne. Koszt dostawy jest każdorazowo prezentowany w trakcie wyboru formy dostawy podczas składania zamówienia.
§ 9
Procedura rozpatrywania reklamacji
1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Konsumenta z tytułu prawa do rękojmi za wadę fizyczną i prawną określony jest ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.
2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć towar bez wad. Odpowiedzialność, w tym zakresie regulują przepisy określone w art. 556 oraz 556¹- 556³ Kodeksu cywilnego. Jeżeli sprzedany towar ma wadę, Klient może:
3. Reklamację z tytułu rękojmi można złożyć pisemnie na adres Sprzedawcy: Ligeroo Internetowy Sklep Elektrotechniczny Dawid Śledziński, ul. Dziewińska 46, 60 – 178 Poznań, a także w formie elektronicznej na adres: sklep@ligeroo.pl lub telefonicznie pod numerem: 662 252 003.
4. W zawiadomieniu reklamacyjnym prosimy o podanie imienia i nazwiska, adresu korespondencyjnego, adresu poczty e-mail, numeru telefonu, dane dotyczące wadliwego towaru (nazwa towaru, data zakupu, opis dostrzeżonej wady w towarze, żądanie z tytułu przysługujących praw z rękojmi wynikających z Kodeksu cywilnego) oraz preferowany sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
5. Sprzedawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji w terminie czternastu dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli kupujący będący Konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
6. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi.
7. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady, jednak w przypadku zakupu towarów przez Konsumenta, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu, o którym §9 pkt 6. W tym terminie Klient może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady towaru. Jeżeli Klient zażądał wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.
8. Towar w stosunku, do którego ujawniła się wada należy dostarczyć na adres: Internetowy Sklep Elektrotechniczny Dawid Śledziński, ul. Dziewińska 46, 60 – 178 Poznań.
§ 10
Gwarancja
Towary dostępne w Sklepie internetowym Sprzedawcy objęte są gwarancją. Informacja o udzielonej gwarancji jak i czas trwania gwarancji znajduje się w opisie danego produktu. Warunki gwarancji określa karta gwarancyjna, którą Sprzedawca wydaje wraz z towarem. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta, jakie wynikają z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
§ 11
Prawo odstąpienia od umowy
1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w § 11 pkt 7. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy, można złożyć w formie elektronicznej na adres: sklep@ligeroo.pl lub pisemnie na adres: Internetowy Sklep Elektrotechniczny Dawid Śledziński, ul. Dziewińska 46, 60 – 178 Poznań.
2. Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy przy pomocy wzoru formularza odstąpienia od umowy stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu. Skorzystanie z powyższego formularza stanowi ułatwienie dla Konsumenta jednak nie jest obowiązkowe. W przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, Sprzedawca potwierdza otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy za pośrednictwem poczty elektronicznej.
3. Bieg terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie internetowym. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze towar od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
6. Konsument ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy, lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy chyba, że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy: Internetowy Sklep Elektrotechniczny Dawid Śledziński, ul. Dziewińska 46, 60 – 178 Poznań.
7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
§ 12
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
1. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, Wojewódzkich Inspektorów Inspekcji handlowej oraz na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
2. Konsument może skorzystać z następujących pozasądowych instytucji zajmujących się rozpatrywaniem reklamacji i dochodzeniem roszczeń:
3. Konsument może również złożyć skargę za pośrednictwem platformy ODR (online dispute resolution) dostępnej pod adresem elektronicznym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Europejska platforma ODR stanowi jeden wspólny punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców, umożliwiający pozasądowe rozstrzyganie sporów dotyczących zobowiązań umownych, wynikających z zawartej internetowej umowy sprzedaży i / lub zawartej internetowej umowy o świadczenie usług.
§ 13
Dodatkowe usługi świadczone drogą elektroniczną
Usługa „Opinie”
Usługa „Opinie” dostępna jest dla wszystkich Usługobiorców mających dostęp do Sklepu i umożliwia dodawanie opinii do wybranych produktów. Aby skorzystać z powyższej usługi należy wybrać określony produkt, kliknąć na karcie produktu w zakładkę „Opinie użytkowników” i podać takie dane jak nick, adres e-mail, treść opinii, kliknąć na ikonę „Wyślij”. Usługa „Opinie” świadczona jest nieodpłatnie. Rezygnacja z powyższej usługi, możliwa jest w każdej chwili i polega na zaprzestaniu dodawania opinii do produktów.
Usługa „Poleć znajomemu”
1. Usługa „Poleć znajomemu” dostępna jest dla wszystkich Usługobiorców, zainteresowanych ofertą Sklepu. Usługobiorca może skorzystać z powyższej usługi w następujący sposób:
2. Następnie Usługobiorca jest informowany, iż informacja na temat danego produktu została przesłania do osoby wskazanej w formularzu. Usługa „Poleć znajomemu” świadczona jest nieodpłatnie.
Usługa „Zapytaj za produkt”
Usługa „Zapytaj o produkt” dostępna jest dla wszystkich Usługobiorców, zainteresowanych ofertą Sklepu. Aby skorzystać z powyższej usługi należy wybrać określony produkt, kliknąć na karcie produktu w zakładkę „Zapytaj o produkt”, następnie w okienku komunikatu, jaki pojawia się na stronie Sklepu należy podać adres e-mail, telefon stacjonarny, treść wiadomości i kliknąć na ikonę „Ok”. Usługa „Zapytaj o produkt” świadczona jest nieodpłatnie.
Usługa „Newsletter”
1. Usługa „Newsletter” związana jest z przesyłaniem informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną i jest realizowana po wyrażeniu zgody na jej otrzymywanie przez Usługobiorcę. Usługobiorca może aktywować usługę „Newsletter” w następujący sposób:
2. Usługobiorca może zrezygnować z usługi „Newsletter” po zalogowaniu do Konta i odznaczeniu zgody na wysyłkę Newsletter’a w zakładce „Twoje Konto” lub przesyłając stosowną wiadomość e-mail na adres sklep@ligeroo.pl
3. Rezygnacja z usługi „Newsletter” oznacza usunięcie adresu e-mail z bazy danych Usługodawcy. Usługa polegająca na przesyłaniu biuletynu informacyjnego „Newsletter” świadczona jest nieodpłatnie.
§ 14
Sposoby korygowania błędów we wprowadzanych danych
1. Usługobiorca ma możliwość dokonywania modyfikacji zamówienia podczas procesu składania zamówienia – aż do momentu kliknięcia na ikonę „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”. Modyfikacja zamówienia dotyczy w szczególności zmiany produktu poprzez zwiększenie / zmniejszenie jego ilości lub całkowite usunięcie z koszyka, zmiany formy dostawy oraz sposobu zapłaty.
2. Modyfikacja wprowadzonych danych możliwa jest również po zalogowaniu do Konta i kliknięciu na zakładkę „Twoje konto”.
3. Modyfikacja danych dotyczących złożonego zamówienia możliwa jest również poprzez przesłanie za pośrednictwem poczty e-mail na adres: sklep@ligeroo.pl informacji zawierającej określone zmiany w zamówieniu. Usługodawca po otrzymaniu informacji w zakresie modyfikacji danych, przesyła za pośrednictwem poczty e-mail potwierdzenie dokonanych zmian.
§ 15
Reklamacje w zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną
1. Reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną, można zgłaszać za pośrednictwem poczty e-mail na adres: sklep@ligeroo.pl lub pisemnie na adres: Internetowy Sklep Elektrotechniczny Dawid Śledziński, ul. Dziewińska 46, 60 – 178 Poznań.
2. W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o podanie imienia i nazwiska, adresu poczty elektronicznej, opisu problemu będącego podstawą do złożenia reklamacji, sposobu dostarczenia odpowiedzi na reklamację (korespondencyjnie lub elektronicznie). Informacje, o których mowa w zdaniu poprzednim stanowią ułatwienie przy rozpatrywaniu reklamacji przez Usługodawcę.
3. Usługodawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni od dnia jej otrzymania, przesyłając stosowną odpowiedź zgodnie z wybranym przez Usługobiorcę sposobem.
§ 16
Ochrona danych osobowych
1. Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Usługodawca. Dane osobowe Usługobiorców są przetwarzane zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.) oraz ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 28 sierpnia 1997 r. (Dz. U. 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.). Administrator danych osobowych oświadcza, iż dokonał rejestracji zbiorów danych osobowych do GIODO.
2. Usługodawca zapewnia odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające bezpieczeństwo danych osobowych udostępnionych przez Usługobiorców, w szczególności uniemożliwiające dostęp do nich osobom trzecim lub ich przetwarzanie z naruszeniem przepisów prawa, zapobiegające utracie danych, ich uszkodzeniu lub zniszczeniu.
3. Usługodawca przetwarza następujące dane osobowe Usługobiorców niezbędne do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany lub rozwiązania stosunku prawnego między nimi: imię i nazwisko, ulica, numer domu, kod pocztowy, miejscowość, adres e-mail, telefon. Dane, o których mowa w zdaniu poprzednim udostępniane są przez Usługobiorców dobrowolnie.
4. Usługodawca przekazuje dane osobowe Usługobiorców w zakresie niezbędnym dla realizacji dostawy towaru firmie kurierskiej KEX.
5. Usługobiorca ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo ich poprawiania, uzupełniania, uaktualnienia oraz prawo do ich usunięcia. Dostęp do treści swoich danych osobowych możliwy jest w ramach Konta po zalogowaniu a także na podstawie żądania, jakie Usługobiorca przesyła za pośrednictwem poczty e-mail na adres: sklep@ligeroo.pl lub pisemnie na adres: Internetowy Sklep Elektrotechniczny Dawid Śledziński, ul. Dziewińska 46, 60 – 178 Poznań.
§ 17
Ochrona praw autorskich
Wszystkie fotografie produktów jak i pozostałe materiały w szczególności teksty, grafiki, opisy, logotypy, opublikowane na stronie Sklepu internetowego stanowią własność Sprzedawcy lub zostały użyte przez niego za zgodą osób trzecich, posiadających do nich prawa autorskie, podlegają ochronie zgodnie z ustawą z dnia 4 luty 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 1994 nr 24 poz. 83).
§ 18
Postanowienia końcowe
1. Umowy zawierane za pośrednictwem Sklepu internetowego zawierane są w języku polskim, zgodnie z obowiązującym prawem.
2. Usługodawca dopuszcza prawo zmian postanowień niniejszego regulaminu z ważnych powodów, w szczególności w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, zmiany form płatności, zmiany sposobów dostawy. Zmiany regulaminu nie będą miały wpływu na złożone i realizowane zamówienia, które objęte są regulaminem obowiązującym w chwili złożenia zamówienia. Usługodawca opublikuje jednolity tekst zmienionego regulaminu na stronie Sklepu ze wskazaniem daty obowiązywania. O zmianach w regulaminie Usługodawca poinformuje Usługobiorców, którzy zawarli umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną polegającą na prowadzeniu Konta za pośrednictwem poczty e-mail. W przypadku braku akceptacji zmienionego regulaminu Usługobiorcy mogą w terminie czternastu dni od dnia otrzymania wiadomości e-mail wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną polegającą na prowadzeniu Konta ze skutkiem natychmiastowym.
3. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Konsumentami zostaną poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego.
4. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 4 marzec 2016 roku.
Załącznik nr 1
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku odstąpienia od umowy)
– Adresat: Internetowy Sklep Elektrotechniczny Dawid Śledziński, ul. Dziewińska 46, 60 – 178 Poznań, adres e-mail: sklep@ligeroo.pl numer telefonu: 662 252 003
– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*) /o świadczenie następującej usługi(*)
– Data zawarcia umowy(*) /odbioru(*)
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
– Adres konsumenta(-ów)
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko, jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data
(*) Niepotrzebne skreślić